Sertai Bloglist pyejal.theStory


Setelah beberapa minggu menerbitkan entri dan aktif sebagai penulis di alam maya secara semi-tegar, aku ingin mengajak kamu dan mereka menyertai senarai weblog pyejal.theStory ini. Jika berhajat demikian, labuhkan saja niat murni anda di ruangan komen di bawah ini. Atau jengah terus muka surat pyejal bloglist di atas nuu. Mohon dipanjang²kan kepada rakan² sebaya  dan jiran² anda. Tahniah atas usaha murni anda itu. Pasti anda akan happy nanti kerana 'the fun of getting is giving'! yeah!!



Awalnya aku  malas sebenarnya nak create bloglist ni. tapi lepas aku perhatikan performance "Mister Linky's Magical Widgets" kat page pyejal Wall tu, aku rasa sedikit kecewa. Fungsi itu tidak membantu anda di luar sana untuk mendapatkan backlink secara positif. Hanya sipi² je dia bantu, itu pun kalau² ada orang yang tiba² terklik link korang tu.

Jadi ada baiknya aku buang saja fungsi itu. Aku kurang menyumbang, korang pula pasti kerugian. Walaupun satu link, mungkin impaknya akan berkesan untuk 10 tahun kehadapan. Siapa tahu kan? So, mana² yang dah letak link kat dinding pyejal tu aku akan pindahkan nanti. Mana yang rasa pelik macam mana tiba² link korang wujud kat situ, itu sebab korang orang pertama yang jengah ke sini awal² dulu, saja aku bagi  secara sukarela. Hadiah dari sini la konon²nya. Jadi kalu nak exchange link jangan lupa notify sini, aku bisa saja bubuh link anda di senarai bloglist pyejal - dengan suka hati.

hmmm.. aku rasa nak gabungkan je page bloglist + pyejal wall tu. amacam ok tak? :)


Comments

ericoanaci said…
haii just letak jer..

http://kutooobamboo.blogspot.com/

Popular Posts