Imam Muda Musim 2 Akhir: Hamba-Mu [ost]

Imam Muda? Ooo yang kat Astro Oasis tu? tau tau....Tapi maaf, aku tidak follow rancangan itu, bukan kata tak suka, bukan juga kata suka. Aku hanya menganggap rancangan seumpama itu sebagai satu program realiti TV sahaja. Aku tak minat cerita realiti TV samalah juga seangkatan dengan Mentor, Akademi Fantasia, Bintang Emas dan yang korang rasa² sama la. 

credit:afzaiafandi


Bukan apa, bagi aku la, kalau bab² agama ni kalau dah ada publisitinya, aku takut sangat kalau niat orang yang ada di dalam program tu, lari menyimpang dari mengembangkan agama. Takut kalau² niat tu hanya nak glamor dan bangga diri. Bahaya juga tu. Jadi aku doakan moga² mereka ini dijauhkanlah..amiin. Malam ni juga berlangsung siaran akhir cerita Imam Muda ni. Mestikah aku akan tengok malam ni? hmmm. Apa pun, aku hanya nak ucapkan syabas kepada yang menang la ye. TAHNIAH untuk anda, sentiasalah perbaiki niat seharian kita!

Kepada yang menang, suka aku tujukan lagu tema Imam Muda ini oleh Mawi dan rakan²nya. Dengar pagi tadi di IKIM.FM macam best pulak. Syabas kepada yang menyumbangkan suara di dalam video ini.




"segala perbuatan hendaklah beserta dengan niat, barulah mendapat keberkatan dan rahmat-Nya"

Comments

fadh leyanie said…
baca entry ni teringat kat kawan,dia siap pasang ringtone imam muda.:P
fadh leyanie said…
baca entry ni teringat kat kawan,dia siap pasang ringtone imam muda.:P
Yna said…
pembetulan- astro oasis :)
pyejal said…
@fadh leyanie sampai dh buat ringtone, mesti crazy fans tu..:)
pyejal said…
@Yna ye la, camne leh typing error ni..hahah

Popular Posts