Melawat Arkib Jalan Duta: Hari Terbuka

Hari ni aku ada tugasan di UTM IC, KL. Aku berlepas awal pagi dari Airport Senai untuk urusan kerja di Jalan Semarak. On planning, belah petang aku akan ke Hari Terbuka Arkib di Jalan Duta KL. Ni kali pertama aku jejak kat Arkib ni. Yang Arkib kat Memorial Tun Hussein Onn tu dah biasa dah aku pergi.

Jadi mana yang tak berpeluang ke Arkib Negara ni, meh aku kongsi sikit disebalik tembok Arkib Negara, Jalan Duta yang tak termasuk dan tak tersenarai langsung pun dalam senarai percutian anda saat cuti sekolah ni.

Baca selanjutnya di pyejal.com/blog

Comments

e.l.i.z.@ said…
nape tukar?
menten blog ni la..sy xleh nk komen blog lg 1 huhuhuuh
pyejal said…
dh lama ada domain sendiri rugi tak guna. sebelum ni mmg tak tau camne nak guna, skrg dh tau, kena la guna..hehe

Popular Posts